niedziela, 13 grudnia 2015

Początki - czyli pare rzeczy o mnie

Hej ! Nazywam się Marta, jestem zwyczajną nastolatką kochającą zwierzęta.
Co tu wiele o mnie mówić...Staram się dążyć do zamierzonego celu, jestem całkiem ambitna ale czasem mam słomiany zapał do rzeczy na które akurat nie mam ochoty. Mam swoją klacz Presje, jest ona mieszanką konia wielkopolskiego i w części araba. Jest baaardzo energiczna i również jest ogromną panikarą. W przyszłości bardzo chciałabym zostać weterynarzem, co można wnioskować z tego że kocham zwierzęta i chciałabym wiązać z nimi moją przyszłość. Lubię uprawiać sporty, i jestem całkiem wysportowana, nie oznacza to jednak że jestem super chuda, 53kg przy 167 cm wzrostu, no ej ! Ale nie będę rozwodzić się na temat mojej wagi (przynajmniej w pierwszym poście) Moim ulubionym sportem jest oczywiście jazda konna oraz skateboarding. Lubię też całkiem pływać, biegać, jeździć na nartach, grać w piłkę nożną i koszykówkę. Nie będę również rozwodzić się w pierwszym poście na temat moich ukochanych sportach. Przyjdzie na to czas. Moim idolem jest Charlie Puth, i marzę aby w bliskiej przyszłości wybrać się na jego koncert, porozmawiać i przytulić go. Natomiast moim drugim marzeniem jest abym ja i mój koń wyjeżdżały w tereny i niemalże doskonale dogadywały się podczas jazdy. Można wywnioskować że jestem marzycielką. Mam miliony marzeń o których stale myślę, krótko mówiąc chodzę z głową w chmurach. Nienawidzę kiedy ludzie od siebie zgapiają, pokazują w ten sposób że nie mają własnych pomysłów i własnego życia, nie chodzi o drobne odgapienie czapki czy czegoś w tym stylu, ale o rzeczy w których człowiek bardzo się napracował. Myślę że na pierwszy wpis to by było na tyle, mam nadzieję że miło będzie się Wam czytało. Pa!






3 komentarze: