poniedziałek, 14 marca 2016

Hej! Jak wspomniałam postaram się być systematyczna (ostatnio to słowo pojawia się w prawie każdym poście) Pozytywnie nastrajają mnie luźniejsze lekcje z powodu rekolekcji. Zmieniając temat, każdy człowiek powinien mieć pasje. Osoba bez pasji nie może być szczęśliwa. Trzeba się zająć czymś w życiu, mieć cele, marzenia. Nie ważne ile czasu potrzebujemy na znalezienie tej rzeczy którą chcemy robić. Może zająć to nam mnóstwo czasu, ale kiedy już to "coś" znajdziemy, zdajemy sobie sprawę że to wszystko miało sens, trudne drogi przez które przeszliśmy, także inne "poboczne" problemy które nam zawadzały. Jednak daliśmy radę. Naprawdę szczerze powiedziawszy zachęcam Was do odkrywania w sobie talentu, szukaniu pasji itp.
Nie pożałujecie. Mam nadzieje.






 Wybaczcie za straasznie krótki post, ale warto się zastanowić. Cześć!

9 komentarzy:

  1. Czy tan temat wzięłaś z dzisiejszych zajęć teatralnych? No ale przynajmniej jest post, więc fajnie. Systematyczność... wiem coś o tym. Wciąż nie napisałam rozdziału, który powinien być dwa dni temu, ale cicho.
    Mam nadzieję, że teraz będziesz częściej wstawiać.
    NMBZT!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marta, masz u mnie nominację do LBA. Więcej na http://codalejzahsoka.blogspot.com/2016/03/epidemia-lba.html.

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Czemu jest taka długa przerwa? :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Pasje sprawiają, że potrafimy odciągnąć się od kłopotów. Jest to niby błachy temat, ale bardzo ważny.Najważniejsze to nie poddawać się gdy nie ośągniemy zamieżonego celu . Bardzo dziękuję za ten post i przypomnienie o zabawie i hobby podczas tych tak nie łatwych czasów.
    Lelika<3

    OdpowiedzUsuń
  5. Pasje sprawiają, że potrafimy odciągnąć się od kłopotów. Jest to niby błachy temat, ale bardzo ważny.Najważniejsze to nie poddawać się gdy nie ośągniemy zamieżonego celu . Bardzo dziękuję za ten post i przypomnienie o zabawie i hobby podczas tych tak nie łatwych czasów.
    Lelika<3

    OdpowiedzUsuń
  6. E tam. Witaj. Ja też jestem tu. PasjE. Poematy. Hmm... w sumie pasję są fajne. PO co tu May znowu istniejemy? No właśnie. Sens życia. Ale fajnie. Czekam na posta. Aha no i chociaż zobacz u mnie. Gramatyka naziemnej May? Bo jeśli masz powód usunięcia i kliknij przycisk do koszyka. A teraz tradycyjnie : Woda toaletowa spray męska i dziecięca oraz odzież robocza damska i dziecięca w atrakcyjnych cenach! Również rowery górskie w tym tygodniu w ciąży!
    NMBZT! HIHI, SW ZAWSZE I WSZĘDZIE!

    OdpowiedzUsuń
  7. Marta, będę Ci spamować, bo nie chce się żegnaĆ. Zaraz się pożyczę, dość xd

    OdpowiedzUsuń