wtorek, 8 marca 2016

Tiaa... Kolejny raz z tłumaczeniami. Ogólnie to piszę kiedy mam dobry humor i wenę. Troszkę się zmieniło od ostatniego wpisu, ale o tym moze kiedy indziej. Po jakimkolwiek treningu czuje się spełniona i dumna z samej siebie. Myślę że nie tylko ja tak mam, ale to bardzo przyjemne uczucie. Tak zmieniając temat to bardzo ubolewam nad faktem że wolontariat w schronisku jest mniej więcej od osiemnastu lat...No niestety trochę sobie poczekam. Nie wiem jak Wy, ale ja staram się ZAWSZE zwracać komuś uwagę jezeli coś z jego psem/kotem/chomikiem..no po prostu z obojętnie jakim zwierzęciem, coś tam powiem, niekiedy okrzyczę, ale czasem nie potrafię tego znieść. Sama kocham zwierzęta. Aktualnie mam psa i konia, ale w przeszłości...jakich zwierząt ja nie miałam...Króliki, chomiki, koty, straszyki, świnki morskie, rybki, mewę, gęś, psy, no i ogółem sporo tego było. Nieco się znam i chciałabym w przyszłości zostać weterynarzem. Moim zdaniem swoją pracę w przyszłości (lub może niektórzy teraz) trzeba lubić. Jezeli spędza się w tym miejscu tyle czasu, to trzeba to lubić i się w tym spełniać, nie wspominając już o wyciskaniu z siebie stu procent.


Dziś znowu krótko..Aleee postaaram się być bardziej systematyczna :p

7 komentarzy:

  1. O tak Marta wstawiaj częściej bo muszę przeczytać coś normalnego od czasu do czasu, a nie tylko rozdziały skażone hangautsową głupotą. ;)
    NMBZT!

    OdpowiedzUsuń
  2. Od pewnego czasu obserwuje tw blig, powiem ci szczerze, ze dawno nie widzialam takiego bloga z taka wlascicielka, ktora pisze posty z sensem! Serio, brakowalo mi tg. Mam nadzieje ze bedziesz bardziej aktywna. Kocham czytac tw posty, pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Od pewnego czasu obserwuje tw blig, powiem ci szczerze, ze dawno nie widzialam takiego bloga z taka wlascicielka, ktora pisze posty z sensem! Serio, brakowalo mi tg. Mam nadzieje ze bedziesz bardziej aktywna. Kocham czytac tw posty, pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Miło mi to słyszeć :) również pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Wreszcie! Ile można czekać na wpis... no, wstawiaj częściej! Nie wiem czy to było przewidziane, ale chwaląc się tym, kim ja zamierzam zostać w przyszłości - mam aspiracje na wykładowcę matematyki, a co da się w tym kierunku zrobić - pożyjemy zobaczymy. Korzystając z okazji, zapraszam na mojego bloga - normalna-nienormalnosc.blogspot.com
    Mam nadzieję, że będziesz bardziej systematyczna - NCSMBZT

    OdpowiedzUsuń
  6. Zwierzęta to też żywe istoty i trzeba je traktować z należytą ostrożnośćą.Nie można przejść obojętnie obok czującej istoty, która potrzebuje pomocy.Ja również mam "zwierzyniec " w domu .Dzięki za przypomnienie wszystkim jaką ważną rolę odgrywają nasi czworonożni przyjaciele. Czekam na nn.
    Lelika<3

    OdpowiedzUsuń